Subscribe:

Pages

Ahad, 17 Julai 2011

PKR: ISU LEWAT DAN VIDEO SEKS ANWAR ADALAH GAME KOTOR BN

Datuk Seri Anwar Ibrahim

Dengar-dengar parti Pakatan Rakyat tidak takut akan isu lewat dan video seks yang membabitkan big bos mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan kononnya akan menjejaskan reputasi sejurus memberi impak besar dalam melemahkan perjuangan parti Pakatan Rakyat. Benarkah?

Khabarnya pula, pakatan pembangkang buat setakat ini telah dapat meraikan ramai sokongan daripada rakyat Malaysia melalui insiden Bersih 2.o tempoh hari. Mereka juga telah berjaya membuktikan kepada rakyat Malaysia apa motif dan tujuan mereka melaksanakan Himpunan Bersih pada 9 Julai 2011. Untuk itu, jom kita layan news ni dulu...

PETALING JAYA: Pembahagian kerusi di kalangan parti Pakatan Rakyat di Pahang untuk pilihan raya umum ke 13 akan selesai bulan depan. 

PKR, PAS dan DAP, katanya setuju mengekalkan status 2008, kata Ketua Penerangan PKR negeri, Razali Alias.

“Rundingan masih berjalan dan dijangka selesai sepenuhnya sebelum raya puasa ini,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Pada pilihan raya umum lepas, PKR bertanding lapan kerusi Parlimen dan menang dua iaitu Bandar Kuantan dan Indera Mahkota.

Razali menjelaskan, PKR belum memilih senarai calon tetapi mempunyai calon untuk semua kerusi yang ditandingi parti itu.

“Beberapa calon hang bertanding dalam pilihan raya umum lalu akan digugurkan dan diganti dengan muka baru yang lebih berwibawa.

Penyokong kembali

“Jika mereka sudah beberapa kali bertanding dan kalah, sampai masa kerusi yang beliau tandingi itu ditandingi oleh  calon lain,” katanya.

Menurutnya, apa yang menarik ramai aktivis parti yang sebelum ini menyepikan diri kini sudah kembali menyokong PKR.

Katanya, ini pertanda yang baik kepada PKR dalam menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Menurut Razali, isu yang liwat dan seks yang membabitkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menjejaskan  sokongan  rakyat Pahang kepada PKR.

“Mereka tahu isu itu hanya mainan BN dan Umno menjelang pilihan raya umum,” katanya.


 Sumber: Free Malaysia Today



1 ulasan:

Putra berkata...

Teruk betul polis masa perhimpunan bersih hari tu.. huhu. :)

Catat Ulasan